Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа GT ?!?!?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
    Да ъпна малко темата с един въпрос :
    18ки Джанти на 8J ET35 дали ще влязат на ГТ-то ?
    Зависи от гумите,но не би трябвало да е проблем с оригиналния размер за ГТ
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Зависи от гумите,но не би трябвало да е проблем с оригиналния размер за ГТ
      Ами ... 225/40 - да скачам ли в играта?
      „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
        Ами ... 225/40 - да скачам ли в играта?
        За 8J джанта, може и да обмислиш и 235/40 . (8J шерока джанта си е)

        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
        AR 155 2.0 16v SUPER
        Toyota Corolla 2014 S Premium
        Moskvich 2140

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Ichkin Покажи съобщение
          Ами ... 225/40 - да скачам ли в играта?
          Абсолютно - а и спирането е далеч по добро......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #80
            Не се прежалих за 18ките ... тези прекалено ми харесаха как се връзват ... Click image for larger version

Name:	20130419_190939.jpg
Views:	1
Size:	96.8 Килобайта
ID:	2327151

            Click image for larger version

Name:	20130415_203442.jpg
Views:	1
Size:	96.3 Килобайта
ID:	2327152
            „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

            Comment


            • #81
              Страшни джанти, много са и лепнали. Браво!

              Comment


              • #82
                Дойде ми време за още 1 ъпгрейд ... купих оригинална BOSE система.
                Някой някакви идеи как се връзва това животно ? Трябва ли да сменявам плеъра ?
                Имам усилвател, буфер, кабел от тях до отпред, 4 колони и 2 пищялки ... Пробвах да потърся тук из темите, ама ... не ми се получи ...
                „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                Comment


                • #83
                  С Босе-то ще видиш малко зор колега.Окабеляването е различно от това на Сток музиката.Ако си със Оригиналния плеър (Blaupunkt) ,ще си спестиш едни 40 лв. поне за допълнителни кабели и преходници,но пък за сметка на това ще ти трябва други кабели от акумолатора до CD-to и до багажника.Аз като слагах мойто Босе ми отне ден и половина,а и работата не е хич малко,но аз съм и с друго CD и като цяло положението беше "мада фака" .
                  Успех колега ,ще се справиш
                  sigpic
                  ex 147 JTD by Turbon
                  Giulietta multiair - the new passion

                  Comment


                  • #84


                    P020 е радиото
                    P070 е BOSE усилвателя
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:36.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #85
                      Евала за бързите отговори, но ме надценявате много
                      На мен трябва да ми се обясни като на идиот - този кабел там, онзи - тук ...
                      А с тези схеми единственото, което ми казахте е, че трябва да ида при някой да го свърже
                      „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                      Comment


                      • #86
                        Не са толкова сложни нещата. В момента имаш 4 колони свързани директно към радиото (горната схема).
                        Монтирането на BOSE - то се състои в това тези изходи на радиото да се разкачат от говорителите и да се закачат на новия усилвател. Старите тонколони + субуфера пък трябва да се закачат на новия усилвател.
                        На новия усилвател трябва да се осигури захранване и един кабел за управление от радиото.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #87
                          Така ... първо да се извиня че може да изнервям с бавността си
                          Имам кабел, който излиза от усилвателя и стига до радиото ... там има 2 букси(1 мъжка, 1 женска) с по 5 пина на 2 реда, общо 10. Логиката ми е, че евентуално в радиото отзад трябва да има същата букса, която да влезе в женската букса от усилвателя, а мъжката от усилвателя да отиде в радиото. Представям си го, че това е букса с всички сигнали към колони в колата. Прав ли съм ?
                          Другото което излиза от огромната букса на усилвателя са 2 къси букси, които предполагам, че трябва да отидат в буфера. Едната я видях и на буфера ... на него е женска и мъжката от усилвателя ще си влезе. Но имам още една, която нямам никаква идея за къде е. И третото, което имам е обувка за маса, която все ще намеря къде да я кача
                          „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ (13.12.1881) - Константин Йосфи Иречек

                          Comment


                          • #88
                            За да се направи свързването както е направено заводското, трябва да се подсигурят и буксите D068А, D068B и D068C - това са буксите в които трябва да се включат буксите, които стоят на кабелите откъм усилвателя. Кабелите на тези букси пък правят връзка със старата инсталация.
                            Можеш да минеш и без тези букси, но тогава ще трябва гледайки схемата кабел по кабел да се закача на съответното място а буксите от усилвателя ще трябва да се махнат.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment

                            Working...
                            X